Techniki sprzedaży relacyjnej – pracownik jako biznes partner
< Wróć do bloku "Szkolenia indywidualne, Szkolenia online"
Zapraszamy na szkolenie "Techniki sprzedaży relacyjnej - pracownik jako biznes partner"
CELE SZKOLENIA
Głównym celem szkolenia jest rozwój umiejętności budowania zyskownych relacji z klientami oraz rozwijaniu poziomu kompetencji jaką jest „Orientacja na cel i nastawienia na klienta”. Każdy z uczestników szkolenia zdiagnozuje swój poziom kompetencji oraz swój styl budowania zyskownych relacji z klientami.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
- Rozwiniesz umiejętności budowania relacji z klientami
- Otrzymasz wiedzę na temat skutecznej komunikacji, jako płaszczyzny do porozumiewania się z klientem
- Rozwiniesz umiejętności poziomu kompetencji z orientacją na cel klienta
- Poznasz skuteczne techniki sprzedaży relacyjnej
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
- Proces budowania relacji z klientami w organizacji
- Budowanie biznesu w relacji pracownik-klient
- Skuteczne techniki sprzedaży relacyjnej
- Płaszczyzny porozumiewania się – Model Komunikowania von Thun’a
- Czynniki sukcesu w sprzedaży relacyjnej
- Różnice w komunikowaniu się mężczyzn i kobiet – preferencje w komunikowaniu się a płeć
- Pracownik jako Biznes Partner
- Style poziomu kompetencji.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie dedykowane dla pracowników Działów Sprzedaży i Obsługi Klienta oraz managerów, którym zależy na umiejętności budowania zyskownych relacji z klientami.
Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikaty uczestnictwa.
Podaj swój termin szkolenia. Dostosujemy się!
Potrzebujesz więcej informacji?
Napisz do nas
Dołącz do nas na Facebooku >>>
<<<
< Wróć do Home