Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Interwencja

< Wróć do bloku "Nowość - Mental Health EAP - odporność psychiczna"

Częścią projektu Mental Health jest część poświęcona 'Interwencji'.

To szybka pomoc kryzysowa, gdy wsparcie jest najbardziej potrzebne. Interwencja kryzysowa przede wszystkim skupia się na udzieleniu pomocy i wsparcia emocjonalnego. Jej celem jest także zredukowanie lęków pracowników i budowanie ich poczucia bezpieczeństwa. 
Interwencja to seria spotkań indywidualnych, zbliżona do psychoterapii, ale jej celem jest rozwiązanie wsparcie emocjonalne pracownika i rozwiązanie bieżącego problemu, a nie, jak w przypadku terapii/psychoterapii – modyfikacja struktur psychicznych, czyli zmienia utrwalonych schematów myślowych, emocjonalnych i behawioralnych).

Pracownicy doświadczający kryzysu psychicznego mają stały dostęp do specjalistów.

Wasi pracownicy w tym obszarze mają przede wszystkim zapewnioną anonimowość i dostęp do:

- konsultacje z psychologiem
- konsultacje z psychiatrą
- wsparcie interwenta kryzysowego
- grupy wsparcia (tematyczne).

Jeżeli masz więcej pytań, napisz do nas: info@cctraining.pl lub wyślij pytanie za pomocą formularza

< Wróć do Home