Rekrutacja i selekcja pracowników call center
< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte, Szkolenia online"
Właściwy dobór pracowników na kluczowe dla organizacji pozycje decyduje o zdolnościach firmy do konkurowania. Masowa rekrutacja w call center jest wyzwaniem liderów call center. Zapraszamy na szkolenie z zakresu rekrutacji.
CELE SZKOLENIA: Głównym celem szkolenia jest ukształtowanie umiejętności efektywnego wyboru kandydatów na stanowiska Działu Obsługi Klienta call center. Ważnym aspektem szkolenia jest poszerzenie wiedzy na temat standardów oraz procedur niezbędnych do wykorzystywania w procesie rekrutacji i selekcji pracowników.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
- Rozwiniesz umiejętności skutecznej rekrutacji i selekcji pracowników call center
- Otrzymasz wiedzę na temat kompetencji potrzebnych na stanowisku pracownika Działu Obsługi Klienta
- Rozwiniesz umiejętności prowadzenia skutecznej rozmowy rekrutacyjnej
- Otrzymasz wiedzę oraz narzędzia na temat kryterium oceny i selekcji pracowników
- Poznasz procedury wewnętrzne call center
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:
- Proces rekrutacji oraz selekcji pracowników
- Rozmowa rekrutacyjna
- Procedury wewnętrzne call center
- Kompetencje niezbędne na stanowisku w Dziale Obsługi Klienta
- Standardy rekrutacji pracowników
- Kryteria oceny i selekcji pracowników
- Efektywność procesu rekrutacji pracowników call center
- Rotacja pracowników call center
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej call center, Działów HR oraz wszystkich osób zajmujących się rekrutacją, której zależy zwiększeniu efektywności selekcji pracowników call center.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.
W CENIE:
- Raport po szkoleniu/Plan rozwoju
- Certyfikaty uczestnictwa
- Materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy po szkoleniu
- Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
- Panel dyskusyjny podczas szkolenia
- Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników
Zapraszamy - napisz do nas!Uzupełnij swoją wiedzę pytając również o szkolenie:
Zarządzanie zasobami ludzkimi w call center - budowanie zespołów pracowniczych
Zapraszamy również na szkolenia indywidualne/ otwarte:
Świadoma wizualizacja biznesowa
Kreatywność/ myślenie dywergencyjne w działach sprzedaży
< Wróć do Home