Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022
Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022 Outsourcing usługi quality monitoringu!
Akademia Jakości CC SMB to projekt dla osób zajmujących się kontrolą i poprawą jakości pracy doradców telefonicznych – trenerów, liderów ds. jakości, kierowników ds. monitoringu, etc. To cykl czterech jednodniowych warsztatów organizowanych co miesiąc w siedzibie SMB. Spotkania prowadzone będą przez inspirujących trenerów i ekspertów branży. Nawiązują do wcześniejszych Akademii Jakości, które cieszyły się ogromnym zainteresowaniem.
Zapoznaj się z kalendarzem szkoleń indywidualnych
Sprawdź jak wiele możemy dla Ciebie zrobić!
Stale poszerzamy naszą ofertę. Sprawdź nasze najnowsze szkolenia!
Właśnie te szkolenia cieszą się aktualnie największą popularnością!
Spójrz co przygotowaliśmy dla kadry managerskiej!
Prowadzisz firmę lub właśnie chcesz ją założyć? Te szkolenia Cię zainteresują!
Rozwiń skrzydła w towarzystwie naszych trenerów!
Przywództwo, relacje, biznes, efektywność - zajrzyj!
Głównym Celem szkolenia z negocjacji jest rozwój umiejętności niezbędnych do planowania i skutecznego prowadzenia bezpośrednich negocjacji handlowych.
Obsługa klienta na najwyższym poziomie - jak tego dokonać?
Jak skutecznie kierować zespołem sprzedażowym?
Pozyskanie i obsługa kluczowych klientów
Jak budować przychylne środowisko dla organizacji?
Techniki zarządzania zmianą w organizacji
Wyznaczanie celu, motywacja, efektywność
To co robisz, jak myślisz i wyglądasz ma znaczenie!
Przygotowanie, prowadzenie i raportowanie kampanii sprzedażowych w call center
Skuteczne radzenie sobie ze stresem i automotywacja
Jak zostać trenerem call center
Jak prowadzić skuteczne rozmowy coachingowe?
Profesjonalne negocjacje handlowe. Szkolenia z rozwój umiejętności niezbędnych do planowania i skutecznego prowadzenia bezpośrednich negocjacji handlowych
Rozwiń w sobie cechy dobrego negocjatora!
Sprzedaż przez telefon szkolenie - kontynuacja i doskonalenie umiejętności sprzedażowych poznanych podczas szkoleń z metod sprzedaży.
Wszystko co musisz wiedzieć o współpracy z siecią handlową
Jak budować długotrwałe relacje biznesowe?
Techniki budowania portfela klientów
Jak zostać mistrzem prezentacji i wystąpień publicznych?
Skuteczne techniki pozyskiwania i odzyskiwania klientów
Wykorzystanie technik NLP w procesach sprzedaży
Jak właściwie komunikować się z klientem?
Rozwój kreatywności w celach biznesowych
Orientacja na cel i nastawienie na klienta
Zarządzanie wartością klienta w organizacji
Budowanie trwałych więzi z klientem
Rozwój umiejętności networkingowych
Wielokanałowa strategia obsługi klientów
Jak niwelować obiekcje klientów?
Jak komunikować się z dłużnikiem aby odzyskać należności?
Techniki i narzędzia skutecznego zarządzania czasem
Warsztaty emisji głosu i wystąpień publicznych
Jak bronić się przed manipulacjami?
Efektywne zarządzanie domowym budżetem
Jak osiągnąć sukces na rozmowie kwalifikacyjnej?
Personal Branding - jak zbudować własną markę?
Coaching motywacyjny