Warsztaty Kreatywności
< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte, Szkolenia online"
Warsztaty kreatywności. Czy profesjonalne obsługi klienta i kreatywności można się nauczyć? Można! Kreatywność, myślenie dywergencyjne, kreatywne myślenie, rozwiązywanie problemów organizacyjnych - tutaj znajdziesz odpowiedź na to pytanie!
Obsługa klienta - szkolenie i warsztaty z kreatywności.
CELE SZKOLENIA: Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z istotą kreatywności w procesie komunikacji z klientem oraz myślenia dywergencyjnego. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają bariery i blokady ograniczające kreatywność. Najważniejszym aspektem szkolenia będzie pobudzenie kreatywności w procesie komunikowania się z klientem.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
- Otrzymasz narzędzia wspierające budowanie długotrwałych relacji z klientami
- Rozwiniesz umiejętności skutecznego komunikowania się z klientem
- Poznasz bariery i blokady ograniczające kreatywność
- Poznasz obszary komunikacji, w których będziesz mógł się rozwijać w rozmowie z klientem
- Rozwiniesz umiejętności pobudzania kreatywności w procesie komunikowania się z klientem
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:
- Czym jest kreatywność
- Kreatywność w procesie komunikowania się z klientem
- Budowanie długotrwałych relacji z klientem
- Techniki pobudzania kreatywności
- Skuteczne poszukiwanie rozwiązań, nowych pomysłów
- Przełamywanie schematów myślowych
- Co pomaga, a co ogranicza w kreatywnym myśleniu
- Trening kreatywności
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników obsługi klienta, specjalistów, kierowników oraz wszystkich osób, którym zależy pobudzaniu kreatywności w procesie komunikowania się z klientem
CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.
W CENIE:
-
Raport po szkoleniu/Plan rozwoju
-
Certyfikaty uczestnictwa
-
Materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy po szkoleniu
-
Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
-
Panel dyskusyjny podczas szkolenia
-
Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników
Zapraszamy - napisz do nas!Uzupełnij swoją wiedzę pytając o szkolenie: Szkolenie dla trenerów wewnętrznych call center
Zapraszamy również na szkolenia indywidualne/ otwarte z zakresu: Ja jako marka - budowanie marki osobistej
Skuteczna rozmowa kwalifikacyjna i autoprezentacja
Prowadzimy także szkolenia z telemarketingu i szkolenia z telesprzedaży - zapraszamy.
< Wróć do Home