Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022
Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022 Outsourcing usługi quality monitoringu!
CELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z nowym nurtem zarządzania, zorientowanym na zarządzanie wartością klienta dla organizacji. Szkolenie pozwoli uczestnikom poznać założenia podejścia do klienta jako aktywu generującego wpływy, poprawiającego rentowność organizacji oraz przynoszącego informacje.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie dedykowane dla managerów średniego szczebla oraz pracowników wszystkich poziomów zarządzania - konsultantów, doradców oraz analityków pragnących pogłębić swoją wiedzę z zakresu metod i technik zwiększania wartości klienta, a szczególnie pracowników działów marketingu pragnących skorzystać z narzędzi nowoczesnego marketingu.
CELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest ukształtowanie umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami w procesie obsługi klienta. Organizacja wraz z upływem czasu tworzy trwałe więzi z klientami, oczywiście dostarczając nowych produktów czy usług, usprawniając przepływ informacji, lepiej zarządzając zasobami czy redukując koszty – ale przed wszystkim dedykując do procesu obsługi przygotowanych pracowników. Ponieważ relacje odnoszą się kontaktu pracownik – klient zatem szkolenie kładzie nacisk na intensywny rozwój kompetencji „Efektywna komunikacja” oraz „Nastawienia na klienta”.
KORZYSCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie dedykowane dla konsultantów telefonicznych, handlowców oraz pracowników wszystkich osób zajmujących się obsługą klienta, którzy chcą poszerzyć umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami. Formuła warsztatowa szkolenia, praca z kamerą oraz coaching w trakcie zajęć pozwoli uczestnikom na interaktywną prace – każdy zostanie wyposażony w efektywne narzędzie biznesowe.
CELE SZKOLENIA: „Networking oparty jest na pielęgnowaniu relacji, których fundamentem jest zaufanie, w celu udzielania sobie wzajemnie wsparcia, tj. są to wzajemne korzyści takie jak dostęp do informacji, udzielenie opinii lub wsparcie emocjonalne”. Celem szkolenia jest rozwój umiejętności budowania sieci kontaktów za pomocą ciągłych relacji, wspierających nas w wielu obszarach życia. W trakcie szkolenia porozmawiamy o sztuce networkingu polegającej na wykorzystaniu z codziennych doświadczeń dotyczących relacji, z osobami które nas otaczają i z którymi mamy ciągły kontakt.
KORZYSCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
UCZESTNICY SZKOLENIA: Zapraszamy na szkolenie z tego czym jest, a czym nie może stać się networking każdego kto chciałby poszerzać sieci kontaktów w kontekście biznesowym, ale także osobistym i planowania kariery zawodowej.
CELE SZKOLENIA: W trakcie szkolenia odniesiemy się do zmieniającego się rynku, tym samym potrzeb i typologii zachowań klientów. Uczestnicy w trakcie zajęć będą mieli okazję zdiagnozować swój styl obsługi klienta oraz poznać własne deficyty kompetencyjne w obszarze nowych potrzeb rynku. W takcie szkolenia trener prowadzący (doświadczony trener i praktyk biznesu) odniesie się do benchmarków rynkowych zestawiając je z praktykami stosowanymi w organizacji uczestników szkolenia.
KORZYSCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie dedykowane jest do wszystkich pracowników obsługi klienta oraz managerów. Szkolenia będzie prowadzone w atrakcyjnej formule seminaryjnej z aktywną moderacją trenera oraz poprowadzeniem sesji problem solving.
CELE SZKOLENIA: Głównym celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy z zakresu nowatorskich technik pokonywania i niwelowania obiekcji klientów. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają nowe metody rozpoznawania i pokonywania obiekcji klientów, czyli outframing i reframing. Przeramowanie uprzedzeń i uprzedzanie obiekcji to dziś nowatorskie i skuteczne podejście do partnerskiej rozmowy z klientami, pozwalające na rozwijanie kompetencji pracowników w obszarze obsługi klientów i obsługi trudnych sytuacji.
KORZYSCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie dedykowane jest do osób zajmujących się sprzedażą oraz obsługą klienta. Zajęcia zostaną dostosowane do specyfiki i rzeczywistych sytuacji uczestników, tak aby sami zainteresowani mogli w praktyce nauczyć stosowania techniki outframingu i reframingu. Doświadczony trener i coach będzie dawał gotowe rozwiązania oraz wspólnie z grupą generował pomysły na niwelowanie obiekcji klientów.
Odzyskiwanie należności na drodze polubownej, to sztuka którą warto doskonalić. Rozmowa telefoniczna jest często pierwszą próbą kontaktu z nierzetelnym kontrahentem. Na naszym szkoleniu dowiesz się jak rozmawiać z dłużnikiem przez telefon, aby skutecznie odzyskać zapłatę za wystawione faktury.
CELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest rozwój kompetencji uczestników w obszarze negocjacji windykacyjnych z naciskiem na utrzymanie dobrych relacji z kontrahentem. Uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie prowadzić proces windykacyjny i sprawnie odzyskiwać należności. Uczestnicy zapoznają się ze specyficznymi typami zachowań klientów, ze szczególnym naciskiem na typ klienta - dłużnika ocierającego się o Zespół Munchausena. Poznają typologię klienta, dzięki której lepiej zrozumieją mechanizmy wpływające na zachowania poszczególnych klientów – dłużników. Szkolenie ma pokazać jakie wyzwania stoją przed pracownikami Działów Windykacji i jakie narzędzia psychologiczne należy stosować konfrontując się z klientami, którzy budzą w pracownikach frustracje i wpływają demotywująco na pracę.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
.