Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Napisz do nas

Sławek Sabała

< Wróć do strony "Nasz zespół"

Uczy technik sprzedaży przez telefon i w kontakcie bezpośrednim. Specjalizuje się w dopasowywaniu technik sprzedażowych i narzędzi komunikacyjnych do specyfiki produktu i rodzaju kampanii. Tworzy karty jakości i opracowuje standardy pracy. Wspiera kadrę menadżerską w rozwijaniu cech przywódczych. Uczy kompetencji menadżerskich w zakresie zarządzania sytuacyjnego, motywowania i usamodzielniania pracowników. Jest trenerem umiejętności interpersonalnych i rozwoju osobistego.
Specjalizuje się w szkoleniach grupowych i w pracy indywidualnej. Pracuje zgodnie z zasadami andragogiki oraz zgodnie z cyklem Kolba. Sławek ma za sobą liczne projekty branżowe: PROJEKT ROZWOJOWY z zakresu technik sprzedaży telefonicznej, etapy rozmowy handlowej  dla 375 pracowników wydziałów telesales różnego szczebla w całej Polsce.  Przygotowanie programu szkoleniowego, prowadzenie szkoleń oraz prowadzenie dodatkowych sesji coachingu grupowego dla liderów sprzedaży, szkoleniowców i kierowników. PROJEKT DORADCZO-SZKOLENIOWY z zakresu doskonalenia procesu sprzedaży usług i utrzymania klienta skierowany do 226 pracowników Departamentu Utrzymania Klienta, Działu Monitoringu i Sekcji Specjalistów. Tworzenie standardów obsługi klienta, planowanie ścieżki rozwojowej dla pracowników, tworzenie programów szkoleniowych dla sprzedaży telefonicznej, prowadzenie szkoleń wstępnych, cyklicznych i okresowych, tworzenie scenariuszy rozmów sprzedażowych, tworzenie kart monitoringu, prowadzenie szkoleń produktowych.
Zna specyfikę działania zarówno korporacyjnych jak i niewielkich centrów telesprzedaży. Specjalizuje się w tworzeniu programów szkoleniowych oraz prowadzeniu szkoleń i treningów z zakresu technik sprzedaży, komunikacji interpersonalnej, budowania długotrwałych relacji i efektywnego kontaktu z klientami. Posiada ponad 2000 godzin przeprowadzonych szkoleń, warsztatów z zakresu obsługi klienta i sprzedaży oraz szkoleń w systemie On The Job Training. Prowadził szkolenia dla doradców klienta, telemarketerów oraz kadry średniego szczebla, m.in. dla realizacji projektów: Zepter, Netia, Play, Towarzystwo Wzajemnych ubezpieczeń „TUZ”, T-Mobile, Wiedza i Praktyka, Wolters Kluwer Polska, International Masters Publishers, PGNiG, ZUS.

< Wróć do Home