Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022
Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022 Outsourcing usługi quality monitoringu!
Ekspert w zakresie zarządzania call/contact center. Specjalizuje się w doradztwie i zarządzaniu operacyjnym call center. Z branżą związany od 2000 roku. Przez wiele lat pracował w departamentach obsługi klienta i sprzedaży, potem jako Dyrektor Operacyjny outsourcingowej spółki ContactPoint. Następnie był odpowiedzialny za koordynację działań operacyjnych we wszystkich spółkach największej grupy outsourcingu call center w Polsce – Call Center Poland S.A., ContactPoint sp. z o.o., Call Connect sp. z o. o. W ramach grupy kapitałowej Internet Group realizuje projekty wspierające contact center w zakresie IT w technologicznej spółce Webtel.
Odpowiedzialny z ramienia Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego za wdrożenie w Polsce europejskiej normy jakościowej dla callcenter (EN 15838) i schematu certyfikacji zgodności z wymaganiami normy – ECCCO (EuropeanConfederation of Contact Centre Organisations). Obecnie odpowiada za koordynację procesów certyfikacji realizowanych przez SMB. Wg proponowanej metody wspólnie z SMB w 2011 roku realizował projekt doradczy dla Polkomtel.
Bierze udział w projektach doradczych dla call/contact centers in-house i dla branży outsourcingu, co zapewnia mu wszechstronne i wielokierunkowe podejście do wszelkich zagadnień związanych z prowadzeniem działalności w takich strukturach.
Zaangażowany w consulting i prowadzenie projektów szkoleniowych z zakresu zarządzania call center. Pracuje jako Audytor i członek zespołów projektowych w projektach doraczych realizowanych przez firmę Call Center Training. W ramach stałego zespołu projektowego współrealizował m.in projekty dla Europapier – Impap, Toyota Bank Polska, Grupa Konsalnet, n.pl oraz nc+, Grupa ITI, BIK, Sanofi Aventis i inne,
Uczestnik różnorodnych wydarzeń i inicjatyw branżowych. Moderator, prelegent i ekspert na licznych konferencjach.
Praktyk zarządzania projektami – posiada m.in. certyfikat IPMA level D nr 302/209oraz PMI CAPM numer: 1353896.
Analityk procesów biznesowych (Business Process Modeling Notation).
LeadAuditorAustrianStandards plus GmbH w zakresie audytu zgodności z wymaganiami normy EN 15838 wg schematu certyfikacji ECCCO.
Absolwent wydziału zarządzania UW.