Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Napisz do nas

Marcin Sosnowski

< Wróć do strony "Nasz zespół"

Ekspert w zakresie zarządzania call/contact center. Specjalizuje się w doradztwie i zarządzaniu operacyjnym call center. Z branżą związany od 2000 roku. Przez wiele lat pracował w departamentach obsługi klienta i sprzedaży, potem jako Dyrektor Operacyjny outsourcingowej spółki ContactPoint. Następnie był odpowiedzialny za koordynację działań operacyjnych we wszystkich spółkach największej grupy outsourcingu call center w Polsce – Call Center Poland S.A., ContactPoint sp. z o.o., Call Connect sp. z o. o. W ramach grupy kapitałowej Internet Group realizuje projekty wspierające contact center w zakresie IT w technologicznej spółce Webtel.

Odpowiedzialny z ramienia Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego za wdrożenie w Polsce europejskiej normy jakościowej dla callcenter (EN 15838) i schematu certyfikacji zgodności z wymaganiami normy – ECCCO (EuropeanConfederation of Contact Centre Organisations). Obecnie odpowiada za koordynację procesów certyfikacji realizowanych przez SMB. Wg proponowanej metody wspólnie z SMB w 2011 roku realizował projekt doradczy dla Polkomtel.

Bierze udział w projektach doradczych dla call/contact centers in-house i dla branży outsourcingu, co zapewnia mu wszechstronne i wielokierunkowe podejście do wszelkich zagadnień związanych z prowadzeniem działalności w takich strukturach.
Zaangażowany w consulting i prowadzenie projektów szkoleniowych z zakresu zarządzania call center. Pracuje jako Audytor i członek zespołów projektowych w projektach doraczych realizowanych przez firmę Call Center Training. W ramach stałego zespołu projektowego współrealizował m.in projekty dla Europapier – Impap, Toyota Bank Polska,  Grupa Konsalnet, n.pl oraz nc+, Grupa ITI, BIK, Sanofi Aventis i inne,

Uczestnik różnorodnych wydarzeń i inicjatyw branżowych. Moderator, prelegent i ekspert na licznych konferencjach.

Praktyk zarządzania projektami – posiada m.in. certyfikat IPMA level D nr 302/209oraz PMI CAPM numer: 1353896.

Analityk procesów biznesowych (Business Process Modeling Notation).

LeadAuditorAustrianStandards plus GmbH w zakresie audytu zgodności z wymaganiami normy EN 15838 wg schematu certyfikacji ECCCO.

Absolwent wydziału zarządzania UW. 


Trener Biznesowy w obszarze zarządzania projektami call center. 
< Wróć do Home