Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Napisz do nas

Krzysztof Barwiński

< Wróć do strony "Nasz zespół"
Specjalizacja trenerska
Trzy główne grupy, dla których pracuje to pracownicy działów sprzedaży, obsługi klienta i managerowie. Specjalizuje się w warsztatach z zakresu technik sprzedaży, które oparte są na naturalnych elementach procesu podejmowania decyzji, oraz rozwoju umiejętności managerskich niezbędnych do tworzenia i prowadzenia efektywnych zespołów. Głęboko wierzy, że każdy ma potencjał, który tylko należy w umiejętny sposób wydobyć. W swoich działaniach zorientowany na cele i efektywność. Od początku swojego doświadczenia trenerskiego przeprowadził ponad 4800 godzin szkoleniowo – konsultacyjnych. W swojej pracy kieruje się mądrością Alberta Einsteina, który mawiał: „Większość nauczycieli traci czas na zadawanie pytań, które mają ujawnić to, czego uczeń nie umie, podczas gdy nauczyciel z prawdziwego zdarzenia stara się za pomocą pytań ujawnić to, co uczeń umie lub czego jest zdolny się nauczyć”.
Swoją przygodę ze sprzedażą rozpoczął 10 lat temu jako sprzedawca
w sektorze B2B. Opanował do perfekcji umiejętność sprzedaży relacyjnej, dzięki czemu stał się jednym z najlepszych handlowców w regionie. W latach 2004-2007 jako Kierownik Salonu Orange zarządzał ośmioosobowym zespołem sprzedawców oraz tworzył i rozwijał strukturę sprzedaży. Wyniki, jakie osiągał zapewniły mu niejednokrotnie wysoką pozycję w ogólnopolskich rankingach sprzedaży. Zespół, którym zarządzał został wyróżniony za najwyższą jakość Obsługi Klienta w Regionie Północ, a jako manager od firmy PTK Centertel Sp. z o.o. otrzymał nagrodę
i uczestniczył w prestiżowym programie dla kadry zarządzającej zakończonej tytułem „Skuteczny Manager” sygnowany przez Zarząd Spółki. Przewodząc zespołowi sprzedażowemu w 2007 roku w ramach wykonywanych zadań zdobył Europejski tytuł „Eksperta w zakresie interdyscyplinarnych umiejętności pracowniczych”. Rozwijając się jako manager zaczął zdobywać wiedzę
oraz doświadczenie trenerskie i wykorzystywać je w praktyce na własnym zespole sprzedawców. Sprawdził i przetestował zarówno techniki sprzedaży, jak też umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania zespołem sprzedażowym, które następnie rozwijał jako specjalista ds. szkoleń, trener i Coach w firmie szkoleniowej Openlearning. To praktyk, który do dnia dzisiejszego aktywnie zajmuje się sprzedażą i zarządzaniem. Jest twórcą wielu autorskich treningów
i warsztatów z zakresu technik sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania i rozwoju osobistego. Był wykładowcą na studiach Podyplomowych "Zarządzanie innowacyjnymi technologiami" w ramach Pomorskiej Platformy Innowacyjnej Współpracy Akademicko - Przemysłowej (INNOPOMERANIA), które były programem rozwojowym na rzecz największych uczelni Trójmiasta. Certyfikowany Coach Instytutu Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego w Krakowie. Obecnie właściciel, trener i coach firmy EMKA Consulting.
< Wróć do Home