Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Napisz do nas

Joanna Borowicz

< Wróć do strony "Nasz zespół"
SOCJOLG, WIELOLETNI MANAGER CALL CENTER, HR MANAGER, TRENER ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI
Dynamiczna, otwarta, charyzmatyczna. Z branża call center związana od 10 lat. Trener call center, Dyrektor Działu HR grupy Holicon.
Dotychczas przeprowadziła ponad 400 godzin szkoleniowych.
Ukończyła socjologię na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Jest absolwentką dwóch kierunków studiów podyplomowych: Psychologii Zarządzania (UAM w Poznaniu) oraz Zarządzania Kadrami (WSB Poznań). Od zawsze związana z zarządzaniem w obszarach sprzedaży i obsługi klienta m.in. w Wydawnictwie Forum Sp. z o.o. , także outsourcingu call center (Holicon Sp. z o.o. Addconnect Sp. z o.o.). Aktualnie prowadzi szkolenia i doradztwo z zakresu HR i zarządzania. Prowadziła szkolenia dla min. PZU, Getin Nobel Bank, Holicon, Call Center Poland i wiele wiele innych.
SPECJALIZACJA TRENERSKA: Human Resources/ call center- zarządzanie zespołem, motywacja pracowników, szkolenia, oceny pracownicze, ścieżki kariery, rozwój pracowników, zarządzenie kompetencjami, opisy stanowisk, zarządzanie i kontroling jakości.  
Współautorka innowacyjnego programu dotyczącego motywacji i budowania relacji z pracownikami wdrożonego w Holicon Sp. z o.o. – w ramach działań retencyjnych. W grupie Holicon Polska (ok. 1000 stanowisk call center) odpowiedzialna za:
rkreowanie polityki personalnej w zakresie
rzarządzanie całością zagadnień dotyczących polityki personalnej w odniesieniu do: rekrutacji i selekcji, szkoleń i rozwoju, oceny pracowniczej oraz administracji personalnej. Zrekrutowane osoby: zwiększenie zatrudnienia w Holicon w ciągu 4  lat z 50 do 1500 pracowników. Pozyskała, przez 8 lat, około 10 tys. pracowników. 
rkształtowania polityki płacowej i kadrowej (opracowywanie, nadzór i realizacja polityki wynagrodzeń).
< Wróć do Home