Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Napisz do nas

Roman Gurbiel, Phd

< Wróć do strony "Nasz zespół"

Dr Roman Gurbiel posiada ponad 15-letnie doświadczenie doradcze. Specjalizuje się m.in. w modelowaniu biznesowym, optymalizacji procesów oraz organizacji. Absolwent AGH oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Tytuł doktora uzyskał na SGH w Warszawie. W trakcie pisania doktoratu oraz później, jako adiunkt prowadził jeden z pierwszych wykładów na SGH poświęcony tzw. nowej ekonomii i internetowym modelom biznesowym (w tym również grom MMOG). Równolegle z działalnością naukową dr Gurbiel realizował projekty dla przedsiębiorstw. Współkierował oddziałem międzynarodowej firmy doradczej Booz Allen Hamilton w Polsce, prowadził projekty z zakresu telekomunikacji oraz lotnictwa dla firmy CIDG wywodzącej się Crowley Data Poland przejętej przez firmę Netia. W obszarze mediów i telekomunikacji realizował projekty m.in. dla T-Mobile (usprawnienia procesów biznesowych, w tym procesu time-to-market), Orange (m.in. optymalizacja procesów IT oraz identyfikacji obszarów oszczędności w IT; identyfikacja kosztowoopłacalnych modeli biznesowych uruchamianych w regionach o niskich dochodach), TP Emitel (opracowanie strategii z uwzględnieniem planów i oczekiwań głównych klientów w tym Grupy TVN); doradztwo dla funduszu private equity przy przejęciu aktywów Orkla Media w zakresie rozwoju rynku oraz wyceny. Publikował m.in. dla Harvard Business Review (np. wspólnie z p. B. Golą szefem domu mediowego OMD „Seniorzy – rynek niewykorzystanych możliwości”). Ekspert Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce, wiodący autor szeregu kluczowych raportów dla izby, m.in. w ramach komitetu hi-tech „Industry-Academia cooperation in Poland. Challenges and ways to narrow the gap”.

< Wróć do Home