Raport z badania branży contact center
Zapraszamy do zapoznania się z „Raportem z badania branży outsourcing call/contact center”, który właśnie ukazał się na stronie internetowej Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. To pierwsza w Polsce tak szczegółowa analiza rynku firm działających w obszarze telemarketingu na zlecenie.
Jest to efekt badań przeprowadzonych przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB wśród firm realizujących usługi outsourcing cc.
Z tej strony można pobrać Raport:
Na łamach raportu wypowiadają się eksperci komentujący opublikowane wyniki. Wśród nich wypowiedź Beaty Witkowskiej - Wielanek Dyrektor Zarządzającej Call Center Training. Zapraszamy do lektury.
"Badanie potwierdza ogólną globalną tendencję do budowania przewagi konkurencyjnej poprzez skupianie biznesu call center i maksymalizację korzyści skali. Zauważamy także trend jednostek call/contact center do poszukiwania poza stołecznych lokalizacji, o których wyborze bardzo często decydują zachęty inwestycyjne lokalnych społeczności, a nie tylko położenie geograficzne, które dotychczas było kluczowym czynnikiem determinującym atrakcyjność miejsca. Badanie potwierdza coraz częstsze działania władz lokalnych zachęcające do decyzji inwestycyjnych skierowane do sektora call/contact center, które w naturalny sposób mają prowadzić do zmniejszenia stopy bezrobocia, a także poprawy pozycji danego regionu. Jest to dziś w interesie każdej jednostki samorządowej, która dąży do uzyskania przewag pod względem atrakcyjności inwestycyjnej (...)". Czytaj więcej w raporcie.
< Wróć do Home