Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Napisz do nas

CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo NA KONGRESIE PETENT 2.0 - 2016

Petent 2.0 - konferencja sektora publicznego
Petent 2.0 to konferencja poświęcona drodze do nowoczesnej i sprawnej obsługi interesantów w urzędzie. To antycypacja trendu modernizacji urzędów i czynienia ich bardziej przyjaznymi dla ludzi, a jednocześnie osiągania efektywności poprzez wykorzystanie różnych zdalnych kanałów dostępu, w tym także wdrażania w warunkach instytucji publicznych sprawdzonych rozwiązań Contact i Call Center.

Beata Witkowska - Wielanek i Anna Karwacka z CCTRAINING zostały zaproszone do wygłoszenia prelekcji na kongresie Petent 2.0 wspólnie z partnerem technologicznym spółką Alfavox, poruszane zagadnienia dotyczyły Strategii planowania i budowy contact center w Urzędzie - już wkrótce fotorelacja z tego wydarzenia!
www.petent20.pl
< Wróć do Home