Kongres Windykacja - warsztat CCTRAINING
Już za nami Kongres Windykacja maj 2017 - nasza Trenerka Ania Gomułkiewicz w trakcie spotkania z Państwem prowadziła warsztat z zakresu: „Wzrost wskaźnika satysfakcji klientów (NPS) poprzez świadome prowadzenie rozmów reklamacyjnych”
O czym rozmawiała z uczestnikami?
- Poznanie Typologii Klientów w trudnych sytuacjach. Style komunikacji z klientem reprezentującym dany profil osobowościowy – 4 wymiary
- Style osobowości klienta
- Potrzeby w komunikacji danego stylu
- Skuteczny komunikat w rozpoznanym stylu
- Nabycie umiejętności wygaszania negatywnych emocji klientów oraz pracowników
- Zarządzenie swoimi emocjami i klienta w trudnych sytuacjach
- Moc pytań otwartych
- Intencje i odzwierciedlenie w komunikacji z klientem
- Przekonania ograniczające w komunikacji z klientem reklamacyjny
- Poszukiwanie płaszczyzny zrozumienia w rozmowach reklamacyjnych.
Kongres cieszył się dużym uznaniem, zapraszamy na kolejne spotkanie już z lipcu !!
< Wróć do Home