Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Napisz do nas

Kongres Windykacja - warsztat CCTRAINING

Już za nami Kongres Windykacja maj 2017 - nasza Trenerka Ania Gomułkiewicz w trakcie spotkania z Państwem prowadziła warsztat z zakresu: „Wzrost wskaźnika satysfakcji klientów (NPS) poprzez świadome prowadzenie rozmów reklamacyjnych”

 O czym rozmawiała z uczestnikami?

  • Poznanie Typologii Klientów w trudnych sytuacjach. Style komunikacji z klientem reprezentującym dany profil osobowościowy – 4 wymiary
  • Style osobowości klienta
  • Potrzeby w komunikacji danego stylu
  • Skuteczny komunikat w rozpoznanym stylu
  • Nabycie umiejętności wygaszania negatywnych emocji klientów oraz pracowników
  • Zarządzenie swoimi emocjami i klienta w trudnych sytuacjach
  • Moc pytań otwartych
  • Intencje i odzwierciedlenie w komunikacji z klientem
  • Przekonania ograniczające w komunikacji z klientem reklamacyjny
  • Poszukiwanie płaszczyzny zrozumienia w rozmowach reklamacyjnych. 
Kongres cieszył się dużym uznaniem, zapraszamy na kolejne spotkanie już z lipcu !!
< Wróć do Home