Klient, konsument przewidywalnie nieracjonalny
Celem głównym szkolenia jest poznanie nowych technik sprzedażowych, mechanizmów podejmowania decyzji zakupowych z wykorzystaniem wiedzy o mechanizmach czerpiących z ekonomii behawioralnej.
Dodatkowe cele:
-
Poznanie nowych trendów w zakresie podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów na rynku, także najważniejszych czynników wpływających na zachowania nabywców indywidualnych, konsumentów
-
Wejście na wyższy poziom sprzedaży poprzez poznanie nowych technik opartych o znajomość heurystyk / reguł decyzyjnych klientów
-
Rozwój umiejętności bycia „architektem wyborów” Klientów poprzez zastosowanie wiedzy o ekonomii behawioralnej w sprzedaży telefonicznej
-
Praktyczne wykorzystanie zasad i wiedzy o ekonomii behawioralnej (która systematyzuje i opisuje błędy poznawcze oraz reguły decyzyjne klientów– heurystyk – wynikające ograniczonej racjonalności)
-
Rozwój postaw pro-sprzedażowych i pro-aktywnych w zakresie pozyskiwania nowych klientów
-
Wzrost umiejętności sprzedażowych w zakresie modelowania sprzedaży (nawigowanie Klientów na wybrane produkty), sprzedaż poprzez zaspakajanie potrzeb oraz wywoływanie pilności zakupu).
Zapraszamy do udziału w szkoleniu.
Napisz do na info@cctraining.pl
< Wróć do Home