Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Napisz do nas

Klient, konsument przewidywalnie nieracjonalny

Celem głównym szkolenia jest poznanie nowych technik sprzedażowych, mechanizmów podejmowania decyzji zakupowych z wykorzystaniem wiedzy o mechanizmach czerpiących z ekonomii behawioralnej.
Dodatkowe cele:  
  • Poznanie nowych trendów w zakresie podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów na rynku, także najważniejszych czynników wpływających na zachowania nabywców indywidualnych, konsumentów
  • Wejście na wyższy poziom sprzedaży poprzez poznanie nowych technik opartych o znajomość heurystyk / reguł decyzyjnych klientów
  • Rozwój umiejętności bycia „architektem wyborów” Klientów poprzez zastosowanie wiedzy o ekonomii behawioralnej w sprzedaży telefonicznej
  • Praktyczne wykorzystanie zasad i wiedzy o ekonomii behawioralnej (która systematyzuje i opisuje błędy poznawcze oraz reguły decyzyjne klientów– heurystyk – wynikające  ograniczonej racjonalności)
  • Rozwój postaw pro-sprzedażowych i pro-aktywnych w zakresie pozyskiwania nowych klientów
  • Wzrost umiejętności sprzedażowych w zakresie modelowania sprzedaży (nawigowanie Klientów na wybrane produkty), sprzedaż poprzez zaspakajanie potrzeb oraz wywoływanie pilności zakupu).
Zapraszamy do udziału w szkoleniu.

Napisz do na info@cctraining.pl


< Wróć do Home